အခု တေလာ ရြာဦးေက်ာင္းဆရာေတာ္၏ အလြန္တရာအားကိုး အားထားရေသာ တပည့္ေက်ာ္ ကပၸိယေက်ာ္ေခါင္ တစ္ေယာက္ ေပ်ာက္ျခင္းမလွ ေပ်ာက္ေနရျခင္းမွာကား တစ္ေၾကာ့ျပန္ဘိုးမွန္ ဆိုသူ၏ ပေယာက မကင္းလွေပ၊ ၄င္း တစ္ေၾကာ့ျပန္ဘိုးမွန္ ဆုိသူသည္ နာမည္နဲ ့လိုက္ဖက္ညီေအာင္ စကားကို ထပ္ခါတေလ့ေလ့ ေျပာဆုိေလ့ရွိ၏၊ ေျပာျပီးေသာစကားကုိ အနည္းဆုံး တစ္ေၾကာ့ျပန္၍ မေျပာရလွ်င္ စာဝင္အိပ္ေပ်ာ္ရွိလွသူမဟုတ္ေပ။
စကားေျပာလွ်င္လည္း ” ခုနားက ေျပာခဲ့သလို ” ဟူ၍ နိဒါန္းခ်ီကာ ေျပာဆုိတတ္ေလ၏၊ သူေျပာေသာ စကားမ်ားတြင္ ဂ်ပန္ေခတ္ ျမန္မာျပည္အေၾကာင္းမပါလွ်င္ မျပီး၊ တစ္ခုခုကို နွိုင္းယွဥ္၍ ေျပာရာတြင္ လည္း ” ငါ ဂ်ပန္ေခတ္က လုပ္ခဲ့သလုိမ်ိဳးေပါ့” ” ဂ်ပန္ေခတ္က ငါ့ အဖိုးကိုင္ခဲ့တဲ ့ဓားမ်ိဳးေပါ့” ” ဇာဇီျပင္ကုန္းမွာ ဂ်ပန္စစ္သားတစ္ေယာက္က္ို ငါတုိ႔အဖြဲ႕့လက္ျပန္ၾကိဳးတုတ္ခဲ့တုန္းကေပါ့” စသည္စသည္ျဖင့္ အာေဘာင္အားရင္း သံသံ ေျပာဆုိေလ့ရွိ၏။
အခုလည္းၾကည့္.. ျမိဳ႕မွာ ငါးေထာင္တန္း ထြက္တယ္ဆုိလား ဘာဆုိလား ၾကားတာနဲ ့၊ ဂ်ပန္ေခတ္ကို ေရာက္သြားျပန္ေရာ့၊ ” အံမယ္..ငါတုိ႕ ဂ်ပန္ေခတ္တုန္းက ဆုိရင္ လက္ထည့္မွာ ေငြ ၁၀ ေလာက္ရွိရင္ ျမိဳ႕ကိုသြား ပုဆုိးတစ္ထည္ဝယ္ အကၤ်ီးတစ္ထည္ဝယ္ မုန္႔အဝစား ဒါေတာင္ ေငြက မကုန္နုိင္ေသးလုိ ့၊ ဟုိ…ဂ်ပန္စကားျပန္ လုပ္စားေနတဲ့ ဖိုးလုံးနဲ ့ အတူ ယမကာေလး ဘာေလး ေသာက္လုိက္ေသးတယ္ မင္းတုိ့ေခတ္က်မွ ဘာေတြလည္းကြာ” ဟူ၍ ညဥ္းတြားေနေလေတာ့၏ ။ သုိေသာ္ ကပၸိယေက်ာ္ေခါင္ ႏွင့္ ရြာသားလူငယ္တစ္စုတို့႕သည္လည္း တစ္ေၾကာ့ျပန္ဘိုးမွန္၏ စကားကို မည္သူတစ္ဦးတစ္ေယာက္ကမွ် ျပန္လည္ ေခ်ပနိုင္ခဲ့ျခင္း မရွိၾကေပ။ ကိုယ့္ကိုကုိယ့္ အလြန္ဗဟုသုတ ရွိသူဟု ယူဆထားေသာ ကပၸိယေက်ာ္ေခါင္သည္ပင္လွ်င္ ဘာမ်ွ ျပန္မေျပာနုိင္ခဲ့ေပ။ အေၾကာင္းမွာကား… ဂ်ပန္ေခတ္က သုံးခဲ့သည္ဆိုေသာ ေငြစကၠဴကို၄င္း၊ ယၡဳထြက္ေနသည္ဆုိေသာ ေငြစကၠဴကို၄င္း ကပၸိယေက်ာ္ေခါင္ ႏွင့္တကြ ရြာသူရြာသားမ်ား အားလုံး မည္သူမ်ွ ျမင္ဖူးခဲ့ျခင္းမရွိေသး ေသာေၾကာင့္တည္း။ ။
0 Comments:
Post a Comment