ကပၸိယေက်ာ္ေခါင္း ႏွင့္ တစ္ေၾကာ့ျပန္ ဘိုးမွန္

အခု တေလာ ရြာဦးေက်ာင္းဆရာေတာ္၏ အလြန္တရာအားကိုး အားထားရေသာ တပည့္ေက်ာ္ ကပၸိယေက်ာ္ေခါင္ တစ္ေယာက္ ေပ်ာက္ျခင္းမလွ ေပ်ာက္ေနရျခင္းမွာကား တစ္ေၾကာ့ျပန္ဘိုးမွန္ ဆိုသူ၏ ပေယာက မကင္းလွေပ၊ ၄င္း တစ္ေၾကာ့ျပန္ဘိုးမွန္ ဆုိသူသည္ နာမည္နဲ ့လိုက္ဖက္ညီေအာင္ စကားကို ထပ္ခါတေလ့ေလ့ ေျပာဆုိေလ့ရွိ၏၊ ေျပာျပီးေသာစကားကုိ အနည္းဆုံး တစ္ေၾကာ့ျပန္၍ မေျပာရလွ်င္ စာဝင္အိပ္ေပ်ာ္ရွိလွသူမဟုတ္ေပ။
စကားေျပာလွ်င္လည္း ” ခုနားက ေျပာခဲ့သလို ” ဟူ၍ နိဒါန္းခ်ီကာ ေျပာဆုိတတ္ေလ၏၊ သူေျပာေသာ စကားမ်ားတြင္ ဂ်ပန္ေခတ္ ျမန္မာျပည္အေၾကာင္းမပါလွ်င္ မျပီး၊ တစ္ခုခုကို နွိုင္းယွဥ္၍ ေျပာရာတြင္ လည္း ” ငါ ဂ်ပန္ေခတ္က လုပ္ခဲ့သလုိမ်ိဳးေပါ့” ” ဂ်ပန္ေခတ္က ငါ့ အဖိုးကိုင္ခဲ့တဲ ့ဓားမ်ိဳးေပါ့” ” ဇာဇီျပင္ကုန္းမွာ ဂ်ပန္စစ္သားတစ္ေယာက္က္ို ငါတုိ႔အဖြဲ႕့လက္ျပန္ၾကိဳးတုတ္ခဲ့တုန္းကေပါ့” စသည္စသည္ျဖင့္ အာေဘာင္အားရင္း သံသံ ေျပာဆုိေလ့ရွိ၏။
အခုလည္းၾကည့္.. ျမိဳ႕မွာ ငါးေထာင္တန္း ထြက္တယ္ဆုိလား ဘာဆုိလား ၾကားတာနဲ ့၊ ဂ်ပန္ေခတ္ကို ေရာက္သြားျပန္ေရာ့၊ ” အံမယ္..ငါတုိ႕ ဂ်ပန္ေခတ္တုန္းက ဆုိရင္ လက္ထည့္မွာ ေငြ ၁၀ ေလာက္ရွိရင္ ျမိဳ႕ကိုသြား ပုဆုိးတစ္ထည္ဝယ္ အကၤ်ီးတစ္ထည္ဝယ္ မုန္႔အဝစား ဒါေတာင္ ေငြက မကုန္နုိင္ေသးလုိ ့၊ ဟုိ…ဂ်ပန္စကားျပန္ လုပ္စားေနတဲ့ ဖိုးလုံးနဲ ့ အတူ ယမကာေလး ဘာေလး ေသာက္လုိက္ေသးတယ္ မင္းတုိ့ေခတ္က်မွ ဘာေတြလည္းကြာ” ဟူ၍ ညဥ္းတြားေနေလေတာ့၏ ။ သုိေသာ္ ကပၸိယေက်ာ္ေခါင္ ႏွင့္ ရြာသားလူငယ္တစ္စုတို့႕သည္လည္း တစ္ေၾကာ့ျပန္ဘိုးမွန္၏ စကားကို မည္သူတစ္ဦးတစ္ေယာက္ကမွ် ျပန္လည္ ေခ်ပနိုင္ခဲ့ျခင္း မရွိၾကေပ။ ကိုယ့္ကိုကုိယ့္ အလြန္ဗဟုသုတ ရွိသူဟု ယူဆထားေသာ ကပၸိယေက်ာ္ေခါင္သည္ပင္လွ်င္ ဘာမ်ွ ျပန္မေျပာနုိင္ခဲ့ေပ။ အေၾကာင္းမွာကား… ဂ်ပန္ေခတ္က သုံးခဲ့သည္ဆိုေသာ ေငြစကၠဴကို၄င္း၊ ယၡဳထြက္ေနသည္ဆုိေသာ ေငြစကၠဴကို၄င္း ကပၸိယေက်ာ္ေခါင္ ႏွင့္တကြ ရြာသူရြာသားမ်ား အားလုံး မည္သူမ်ွ ျမင္ဖူးခဲ့ျခင္းမရွိေသး ေသာေၾကာင့္တည္း။ ။

0 Comments:

ကိုယ္ပုိင္ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်ႏိုင္ၾကပါေစ။

"အို ကာလမတို႔-

(၁)တဆင့္စကား အဆင့္ဆင့္ၾကားရသည္တို႔အေပၚမွာလည္း အၿပီးသတ္ ဆံုးျဖတ္ခ်က္မခ်ၾကကုန္ႏွင့္။

(၂) သင္တို႔အထက္က ဘိုးေဘးဘီဘင္ အစဥ္အဆက္လာ ဓေလ့ထံုးတမ္းမ်ားကိုလည္း
အဆံုးသတ္ အားကိုးၿပီး အဟုတ္မွတ္၍ မက်င့္သံုးၾကကုန္ႏွင့္။

(၃)အေျခအျမစ္မပါသည့္ သူေျပာငါေျပာ ေကာလာဟလ စကားတို႔ကိုလည္း လက္ခံမမွားၾကကုန္ႏွင့္။

(၄)ဘာသာေရးက်မ္းစာတို႔၏ အရွိန္ဩဇာေအာက္မွာလည္း နစ္ျမဳပ္၍မေနၾကကုန္ႏွင့္။

(၅) အက်င့္ႏွင့္ အသိမပါ တကၠီဝါဒီတို႔၏ အေတြးအေခၚမ်ားကိုလည္း ဟုတ္ၿပီ မွန္ၿပီဟု အတည္မယူၾကကုန္ႏွင့္။

(၆)အျခားအျခားေသာလူတို႔ အျခားအျခားေသာ အယူဝါဒတို႔ထံမွ ပံုတူကူး၍ က်င့္သံုးျခင္းသည္လည္း မိမိတို႔ ဘဝႏွင့္ အပ္စပ္လိမ့္မည္ဟု အတည္တက် မယူၾကကုန္ႏွင့္။

(၇) မိမိတို႔အေတြးအေခၚ အယူအဆကို မိမိတို႔၏ အေတြးျဖင့္သာလွ်င္ အေၾကာင္းယုတၲိေပး၍ တင္ျပႏိုင္႐ံုမွ်ျဖင့္ ကိုယ့္အေတြး ကိုယ့္ယုတၲိ ဟုတ္ၿပီဟု မယူၾကကုန္ႏွင့္။

(၈)ဆရာတစ္ေယာက္ေယာက္ လာေရာက္ေဟာေျပာခ်က္သည္ မိမိေတြးထင္ထားသည္ႏွင့္ ကိုက္ညီသြားၿပီဆို ႐ံုမွ်ျဖင့္လည္း ဟုတ္ၿပီမွန္ၿပီဟု မယူဆၾကကုန္ႏွင့္။

(၉) ေလးစားထိုက္ေသာ ေလာကကဂ႐ုျပဳေနသည့္ ပုဂၢိဳလ္ႀကီးတစ္ေယာက္၏ဝါဒသည္ ျဖစ္ႏိုင္ဖြယ္ရွိသည္ဟူ၍လည္း တစ္ထစ္ခ် မယူၾကကုန္ႏွင့္။

(၁၀) မိမိတို႔ ဆည္းကပ္ကိုးကြယ္ေသာ ဆရာတို႔၏ စကားတိုင္းသည္လည္း ဟုတ္ၿပီမွန္ၿပီ အက်ိဳးရွိၿပီဟု အၿပီးသတ္ မမွတ္ယူၾကကုန္ႏွင့္။
ဟူ၍ ဘုရားရွင္ မိန္႔မွာေတာ္မူခဲ့သည္ကို သတိမူၾကလ်ွက္=

ဤဘေလာ့၌ ရြာဦးေက်ာင္းဆရာေတာ္ ဤကဲ့သို႔ ေျဖၾကားထားသည္ဟူ၍လည္း ဟုတ္လွျပီဟု အျပီးသတ္ မမွတ္ယူၾကေစခ်င္ပါ။


  © Blogger templates Palm by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP