ရဟန္းေတာ္မ်ားႏွင့္ ကြမ္းယာ ေဆးလိပ္

ဘုန္းဘုန္း...ဘုရား..ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ပါး က်န္းမာ ခ်မ္းသာစြာ သာသနာၿပဳႏိုင္ပါေစ.....
ေအာက္မွာ တူေတာ္ေမာင္တစ္ေယာက္က အလြန္သိခ်င္ပါသၿဖင့္..ကရုဏာေရွ႕ထားလို႕ ေၿဖႀကားေပးပါရန္ ေလ်ွာက္ထားအပ္ပါသည္...ဘုရား။


ဒကာ/ ေဇာ္လင္း


ေမး။   ။ ဆရာေတာ္ဘုရား တပည္႔ေတာ္ရုိေသ ေလးျမတ္စြာ ဦးခိုက္
ေလွ်ာက္ထားပါသည္ဘုရား။ ရဟန္းေတာ္မ်ားကြမ္းစားျခင္းသည္ အာပတ္သင္႔၊ မသင္႔ သိလိုပါသည္ဘုရား။
အကယ္၍ အာပတ္သင္႔ပါက မည္သို႔ေသာ အာပတ္မ်ိဳးျဖစ္ပါသလဲဘုရား။
ေဒသနာ ႀကားပါက ေပ်ာက္၊မေပ်ာက္ လည္းသိလိုပါသည္ ဘုရား။ ေဆးလိပ္ေသာက္ျခင္း ႏွင္႔ ပတ္သက္၍ လည္းသိလိုပါသည္ဘုရား။

ေျဖ။    ။ ရဟန္းေတာ္မ်ား ကြမ္းစားျခင္းသည္ အာပတ္မသင့္ဟု မွတ္ပါ၊ သို႔ေသာ္လည္း အခ်ိဳ႕အခ်ိဳ႔ေသာ ဆရာေတာ္ၾကီးမ်ားသည္ကား၊ ေနလြဲေသာအခါ၌ သုံးေဆာင္ေလ့မရွိသည္ကုိ မွတ္သားဖူးပါသည္။ 
ထုိ႔သုိ႕မသုံးေဆာင္းျခင္းသည္လည္း ဝိနည္းကို အလြန္ေလးစားေသာေၾကာင္ ့ျဖစ္ပါသည္၊ စားသုံးေနေသာ ဆရာေတာ္မ်ားကိုလည္း အာပတ္သင့္သည္ဟု မမွတ္ယူသင့္ေပ။

အႏုဇာနာမိ ဘိကၡေဝ ဓူမနတၱံ၊ ဘိကၡေဝ- ရဟန္းတို႔၊ ဓူမနတၱံ- အခိုးလိပ္ကို- ဝါ- ေဆးလိပ္ကို၊ အႏုဇာနာမိ- ခြင့္ျပဳေတာ္မူ၏။ ဟူ၍ ေနမေကာင္းေသာ ရဟန္းေတာ္တစ္ပါးအား ေဆးလိပ္ေသာက္ခြင့္ ေပးသည္ကုိ မဟာဝါပါဠိေတာ္တြင္ မွတ္သားဖူးပါသည္။

ေနမေကာင္းေသာအခါ ေဆးလိပ္ေသာက္ခြင့္ရွိပါသည္၊ က်န္းမာေနေသာအခါမ်ားတြင္ကား မေသာက္သင့္ဟု မွတ္ယူရပါမည္။ အာပတ္သင့္မည္ဆိုပါက ဒုက္ကဋ္ အာပတ္သင့္ပါသည္၊ ဒုက္ကဋ္အာပတ္သည္ အလြန္ေသးငယ္ေသာ အာပတ္ျဖစ္ပါသည္၊ ေဒသနာၾကားပါက ေပ်ာက္ေလသည္။

အာပတ္ (၇)မ်ိဳးရွိသည့္အနက္၊ ေဒသနာၾကားရုံျဖင့္ မေပ်ာက္ေသာ အာပတ္မ်ားမွာ သံဃာဒိေသသ္ႏွင့္ ပါရာဇိက နစ္မ်ိဳးသာ ရွိသည္ဟုမွတ္ပါ။ သို႔ေသာ္ သံဃာဒိေသသ္သည္ကား ေပ်ာက္ေအာင္ကုစားနည္း ရွိပါေသးသည္။
 

ေမး။    ။ ေအာက္ပါ ေရးသားခ်က္ႏွင္႔ ပတ္သက္၍ ရွင္းလင္းစြာသိလိုပါသည္ ဘုရား။

(ရဟန္းတို႔၏ ကာလိက ၄ ပါး)
၁။ ယာဝကာလိက=ဆြမ္း၊ ဟင္း၊ မုန္႔၊ ခဲဖြယ္၊ ေဘာဇဥ္ စသည္မ်ား(၎တို႔ကို ေနအရုဏ္တက္မွစ၍ မြန္းမတည္႔မီ အကပ္ခံ၍ ရဟန္းတို႔ သုံးေဆာင္အပ္သည္)

၂။ ယာမကာလိက=အေဖ်ာ္ရွစ္ပါး(၎တို႔ကို ေနလဲြသည္မွစ၍ ညဥ္႔သုံးယံပတ္လုံး ဆာေလာင္ေသာအခါ ဘုဥ္းေပးသုံးေဆာင္အပ္သည္)

၃။သတၱာဟကာလိက=ေထာပတ္၊ ဆီဦး၊ ႏွမ္းဆီ၊ ပ်ား၊ တင္လဲ စသည္မ်ား(၎တို႔ကို အကပ္ခံ၍ ခုနစ္ရက္ပတ္လုံး သုံးေဆာင္ဘုဥ္းေပးအပ္သည္)

၄။ ယာဝဇီဝက=ဆီးျဖဴ၊ သွ်ိသွ်ား၊ သဖန္းခါး၊ ငရုတ္စေသာ သစ္သီးသစ္ရြက္မ်ား (၎တို႔ကို အေၾကာင္းရွိေသာ္ တစ္သက္ပတ္လုံး သုံးေဆာင္အပ္သည္) ထို႔ေၾကာင္႔ ရဟန္းသံဃာမ်ား ကြမ္းစားျခင္း(ကြမ္းရြက္စားျခင္း)သည္ အာပတ္မသင္႔ပါ။
ယာဝဇီဝက အရ တစ္သက္ပတ္လုံး သုံးေဆာင္ႏိုင္ပါသည္။ (ခုဒၵသိကၡာ)

ေျဖ။   ။ အထက္ပါ ေရးသားခ်က္မ်ားမွာ ေနလြဲညစာ မစားရဟု သိကၡာပုဒ္ကို ပညတ္လိုက္သည္ႏွင့္ တစ္ျပိဳက္နက္၊ မည္သည့္ စာေသာက္ဖြယ္ရာမ်ားကို ေနလဲြေသာ အခါ မစားေကာင္းသနည္းဟု ရဟန္းေတာ္မ်ား သံသယ ျဖစ္လာသည္ကို၊ ေျဖရွင္းထားျခင္းမ်ားျဖစ္ပါသည္။


အထက္ပါ ေလးမ်ိဳးထဲတြင္၊ အကပ္ခံျပီၤးသည့္ေနာက္ အရုဏ္တက္သည္အခိ်န္မွ ေနမြန္းမလြဲခင္ စားသုံးေကာင္းေသာ အရာ၊ ခုနစ္ရက္ပတ္လုံး စားသုံးအပ္ေသာ အရာ၊ တစ္သက္လုံးစားသုံးေကာင္းေသာ အရာဟု ခြဲျပထားျခင္းျဖစ္ပါသည္။
 

ကိုရင္ငယ္မ်ားအတြက္ ထုပ္ထားေသာ ရွင္က်င့္ဝတ္ စာအုပ္တြင္ ေလ့လာမွတ္သားနုိင္ပါသည္။

အထက္ပါ အမ်ိဳးအစားမ်ားျဖင့္ ညိွႏိုင္းၾကည့္ျပီ္း၊ နီးစပ္ရာ ဆရာေတာ္ သံဃာေတာ္မ်ားကိုလည္း ေမးစမ္းၾကည့္ေစခ်င္ပါသည္၊ ရြာဦၤးေက်ာင္းဆရာေတာ္လည္း ၾကားဖူးနားဝမ်ားကုိသာ သိသေလာက္ကေလးျဖင့္ ေျဖၾကားေပးလုိက္ျခင္းသာ ျဖစ္ပါသည္၊ 


ဝိနည္းအရာဟူသည္ အလြန္က်ယ္ ျပန္႔လွပါသည္။ လူ႔ေလာကတြင္လည္း အလြန္က်ယ္ျပန္႔ေသာ ဥပေဒမ်ားကို ဥပေဒပညာရွင္မ်ားသာ သိႏုိင္စြမ္းေလသည္ကို အထူးသတိျပဳေစခ်င္ပါသည္။

0 Comments:

ကိုယ္ပုိင္ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်ႏိုင္ၾကပါေစ။

"အို ကာလမတို႔-

(၁)တဆင့္စကား အဆင့္ဆင့္ၾကားရသည္တို႔အေပၚမွာလည္း အၿပီးသတ္ ဆံုးျဖတ္ခ်က္မခ်ၾကကုန္ႏွင့္။

(၂) သင္တို႔အထက္က ဘိုးေဘးဘီဘင္ အစဥ္အဆက္လာ ဓေလ့ထံုးတမ္းမ်ားကိုလည္း
အဆံုးသတ္ အားကိုးၿပီး အဟုတ္မွတ္၍ မက်င့္သံုးၾကကုန္ႏွင့္။

(၃)အေျခအျမစ္မပါသည့္ သူေျပာငါေျပာ ေကာလာဟလ စကားတို႔ကိုလည္း လက္ခံမမွားၾကကုန္ႏွင့္။

(၄)ဘာသာေရးက်မ္းစာတို႔၏ အရွိန္ဩဇာေအာက္မွာလည္း နစ္ျမဳပ္၍မေနၾကကုန္ႏွင့္။

(၅) အက်င့္ႏွင့္ အသိမပါ တကၠီဝါဒီတို႔၏ အေတြးအေခၚမ်ားကိုလည္း ဟုတ္ၿပီ မွန္ၿပီဟု အတည္မယူၾကကုန္ႏွင့္။

(၆)အျခားအျခားေသာလူတို႔ အျခားအျခားေသာ အယူဝါဒတို႔ထံမွ ပံုတူကူး၍ က်င့္သံုးျခင္းသည္လည္း မိမိတို႔ ဘဝႏွင့္ အပ္စပ္လိမ့္မည္ဟု အတည္တက် မယူၾကကုန္ႏွင့္။

(၇) မိမိတို႔အေတြးအေခၚ အယူအဆကို မိမိတို႔၏ အေတြးျဖင့္သာလွ်င္ အေၾကာင္းယုတၲိေပး၍ တင္ျပႏိုင္႐ံုမွ်ျဖင့္ ကိုယ့္အေတြး ကိုယ့္ယုတၲိ ဟုတ္ၿပီဟု မယူၾကကုန္ႏွင့္။

(၈)ဆရာတစ္ေယာက္ေယာက္ လာေရာက္ေဟာေျပာခ်က္သည္ မိမိေတြးထင္ထားသည္ႏွင့္ ကိုက္ညီသြားၿပီဆို ႐ံုမွ်ျဖင့္လည္း ဟုတ္ၿပီမွန္ၿပီဟု မယူဆၾကကုန္ႏွင့္။

(၉) ေလးစားထိုက္ေသာ ေလာကကဂ႐ုျပဳေနသည့္ ပုဂၢိဳလ္ႀကီးတစ္ေယာက္၏ဝါဒသည္ ျဖစ္ႏိုင္ဖြယ္ရွိသည္ဟူ၍လည္း တစ္ထစ္ခ် မယူၾကကုန္ႏွင့္။

(၁၀) မိမိတို႔ ဆည္းကပ္ကိုးကြယ္ေသာ ဆရာတို႔၏ စကားတိုင္းသည္လည္း ဟုတ္ၿပီမွန္ၿပီ အက်ိဳးရွိၿပီဟု အၿပီးသတ္ မမွတ္ယူၾကကုန္ႏွင့္။
ဟူ၍ ဘုရားရွင္ မိန္႔မွာေတာ္မူခဲ့သည္ကို သတိမူၾကလ်ွက္=

ဤဘေလာ့၌ ရြာဦးေက်ာင္းဆရာေတာ္ ဤကဲ့သို႔ ေျဖၾကားထားသည္ဟူ၍လည္း ဟုတ္လွျပီဟု အျပီးသတ္ မမွတ္ယူၾကေစခ်င္ပါ။


  © Blogger templates Palm by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP