သက္နိုင္၏ ေမးျမန္းခ်က္အား ျပန္လည္ေျဖၾကားလိုက္ပါသည္။

ေမး။ ။ သက္နိုင္: ကာယကံ ဝစီကံ မေနာကံ ကံ၃ ပါးတြင္ မည္သည္႔ကံကို က်ဴးလြန္က အျပစ္ အၾကီး အဆံုးျဖစ္မည္ နည္း ရွင္းလင္း ေရးသားထားေတာ႔ ပို႔စ္ ရွိက ညႊန္ျပေပးေစလိုပါသည္။

ေျဖ။ ။ ကာယဒုစရိတ္္ သုံးပါး။ ။ပါဏာတိပါတ သူ႕အသက္ကုိ သတ္ျခင္း။ အဒိႏၷာဒါန သူ႔ဥစၥာကုိ ခိုးျခင္း။ ကာေမသုမိစၦာစာရ သူ႔သားမယားကို ျပစ္မွားျခင္း။
ဝစီဒုစရိတ္ ေလးပါး။ ။ မုသာဝါဒါ မဟုတ္မမွန္ေသာ စကားကုိ ေျပာဆိုျခင္း။ ပိ္သုဏဝါစာ ခ်စ္သူနစ္ေယာက္ အခ်စ္ပ်က္ေအာင္ ကုန္းေခ်ာ့ေသာ စကားကုိဆိုျခင္း။ ဖရုသဝါစာ နားမခံသာေအာင္ ၾကမ္းတမ္းယုတ္မာေသာ စကားကုိ ဆိုျခင္း။ သမၹပၸလာပဝါစာ (မဂ္ဖိုလ္နိဗၺာန္ ႏွင့္ မဆိုင္ေသာ) ပိန္းဖ်င္းေသာ စကား အဓိပၸါယ္မဲ့ေသာစကားမ်ားကုိ ေျပာဆိုျခင္း။
မေနာဒုစရိတ္ သုံးပါး။ ။ အဘိဇၥ်ာ သူတစ္ပါး စည္းစိမ္ကို ငါ့စည္းစိမ္း ျဖစ္ပါေစဟု ၾကံစည္ျခင္း။ ဗ်ာပါဒ သူတစ္ပါး ပ်က္စီးေစလိုေသာ ေစတနာရွိျခင္း။ မိစၦာဒိ႒ိ မွားေသာအယူကုိ စြဲယူထားျခင္း။
ကံသုံးပါးတို႔တြင္ မည္သည့္ကံကို က်ဴးလြန္သည္ျဖစ္ေစ၊ ဦးစြာပထမ ၾကံစည္ေတြးေတားရျခင္းဟူေသာ မေနာကံသည္သာ အရင္းခံျဖစ္ေသာေၾကာင့္၄င္း၊ သံသရာခရီး၌ အလြန္တရာမွ ဒုကၡေပးတတ္ေသာ မစၦာဒိ႒ိသည္လည္းမေနာကံတြင္ ပါဝင္ေနေသာေၾကာင့္၄င္း၊ ကံသုံးပါးတို႔တြင္ မေနာကံသည္သာ အျပစ္အၾကီးဆုံးဟူ၍ မွတ္ပါ။ မေနာကံဟုေခၚေသာ စိတ္္ မပါဝင္ပဲ အမွတ္မထင္လုပ္မိျပဳမိေသာ ကာယကံႏွင့္ ဝစီကံသည္၊ အျပစ္တစ္စုံတစ္ရာရွိသည္ဟူ၍ မဆိုထိုက္ေပ။ ေလာကမ်က္ျမင္ ဥပေဒ အရာတြင္ကား စိတ္ျဖင့္ၾကံစည္ရုံသက္သက္ျဖင့္ အျပစ္ၾကီးသည္ ဟူ၍ မသတ္မွတ္ၾကေပ၊ သုိ႔ေသာ္ ၾကိဳတင္ၾကံစည္းမွူရွိေသာ ရာဇဝတ္မွူမ်ိဳးကိုမူ၊ ထုိက္သည္အားေလ်ွာ္စြာ အၾကီးေလးဆုံးေသာ အျပစ္မ်ားေပးတတ္ၾကသည္ကုိ၊ ဥပမာယူ၍ မေနာကံသည္သာ ပဓာနက်ေသာကံ၊ အျပစ္ၾကီးေလးေသာကံဟူ၍ မွတ္ယူပါေလ။

0 Comments:

ကိုယ္ပုိင္ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်ႏိုင္ၾကပါေစ။

"အို ကာလမတို႔-

(၁)တဆင့္စကား အဆင့္ဆင့္ၾကားရသည္တို႔အေပၚမွာလည္း အၿပီးသတ္ ဆံုးျဖတ္ခ်က္မခ်ၾကကုန္ႏွင့္။

(၂) သင္တို႔အထက္က ဘိုးေဘးဘီဘင္ အစဥ္အဆက္လာ ဓေလ့ထံုးတမ္းမ်ားကိုလည္း
အဆံုးသတ္ အားကိုးၿပီး အဟုတ္မွတ္၍ မက်င့္သံုးၾကကုန္ႏွင့္။

(၃)အေျခအျမစ္မပါသည့္ သူေျပာငါေျပာ ေကာလာဟလ စကားတို႔ကိုလည္း လက္ခံမမွားၾကကုန္ႏွင့္။

(၄)ဘာသာေရးက်မ္းစာတို႔၏ အရွိန္ဩဇာေအာက္မွာလည္း နစ္ျမဳပ္၍မေနၾကကုန္ႏွင့္။

(၅) အက်င့္ႏွင့္ အသိမပါ တကၠီဝါဒီတို႔၏ အေတြးအေခၚမ်ားကိုလည္း ဟုတ္ၿပီ မွန္ၿပီဟု အတည္မယူၾကကုန္ႏွင့္။

(၆)အျခားအျခားေသာလူတို႔ အျခားအျခားေသာ အယူဝါဒတို႔ထံမွ ပံုတူကူး၍ က်င့္သံုးျခင္းသည္လည္း မိမိတို႔ ဘဝႏွင့္ အပ္စပ္လိမ့္မည္ဟု အတည္တက် မယူၾကကုန္ႏွင့္။

(၇) မိမိတို႔အေတြးအေခၚ အယူအဆကို မိမိတို႔၏ အေတြးျဖင့္သာလွ်င္ အေၾကာင္းယုတၲိေပး၍ တင္ျပႏိုင္႐ံုမွ်ျဖင့္ ကိုယ့္အေတြး ကိုယ့္ယုတၲိ ဟုတ္ၿပီဟု မယူၾကကုန္ႏွင့္။

(၈)ဆရာတစ္ေယာက္ေယာက္ လာေရာက္ေဟာေျပာခ်က္သည္ မိမိေတြးထင္ထားသည္ႏွင့္ ကိုက္ညီသြားၿပီဆို ႐ံုမွ်ျဖင့္လည္း ဟုတ္ၿပီမွန္ၿပီဟု မယူဆၾကကုန္ႏွင့္။

(၉) ေလးစားထိုက္ေသာ ေလာကကဂ႐ုျပဳေနသည့္ ပုဂၢိဳလ္ႀကီးတစ္ေယာက္၏ဝါဒသည္ ျဖစ္ႏိုင္ဖြယ္ရွိသည္ဟူ၍လည္း တစ္ထစ္ခ် မယူၾကကုန္ႏွင့္။

(၁၀) မိမိတို႔ ဆည္းကပ္ကိုးကြယ္ေသာ ဆရာတို႔၏ စကားတိုင္းသည္လည္း ဟုတ္ၿပီမွန္ၿပီ အက်ိဳးရွိၿပီဟု အၿပီးသတ္ မမွတ္ယူၾကကုန္ႏွင့္။
ဟူ၍ ဘုရားရွင္ မိန္႔မွာေတာ္မူခဲ့သည္ကို သတိမူၾကလ်ွက္=

ဤဘေလာ့၌ ရြာဦးေက်ာင္းဆရာေတာ္ ဤကဲ့သို႔ ေျဖၾကားထားသည္ဟူ၍လည္း ဟုတ္လွျပီဟု အျပီးသတ္ မမွတ္ယူၾကေစခ်င္ပါ။


  © Blogger templates Palm by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP