အတၱ၏ ေမးျမန္းခ်က္အား ျပန္လည္ေျဖၾကားလုိက္ပါသည္။

ေမး။ ။ အတၱ: ၀ိပႆနာရႈသည့္အခါတြင္ ပညတ္ကို ျမင္ေအာင္ရႈသလား၊ သို႔မဟုတ္ ပရမတ္ကို ျမင္ေအာင္ရႈသလားဆိုသည္ကို ကြဲကြဲျပားျပား က်မ္းကိုးႏွင့္တကြ သိလိုပါသည္ဘုရား...။

ေျဖ။ ။ ပညတ္ဟူသည္မွာ မိမိတို႔ လူ႔ပတ္ဝန္းက်င္အသုိင္းအဝိုင္း၌ ေခၚေဝၚသမုတ္ထားေသာ အမည္နာမမ်ွသာျဖစ္ပါသည္၊ ေဒသကြဲလ်ွင္ အေခၚအေဝၚလည္း ကြဲသြားလိမ့္မည္ျဖစ္သည္။ ပရမတ္ဆိုသည္မွာ အရိွတရား အမွန္တရားျဖစ္ေသာ စိတ္ ေစတသိတ္ ရုပ္ နိဗၺာန္ကို ေခၚပါသည္။ ဝိပႆနာရွုသည့္အခါတြင္ ပရမတ္ကို ျမင္ေအာင္ ရွုရပါမည္၊ ပရမတ္ကို ျမင္ဖုိ ့အတြက္ ပညတ္ကုိလည္း ျမင္ရပါမည္၊
ဥပမာ။ ။ မိမိအလိုရွိေသာ အရာဝတၲဳတစ္ခုကို သန္႔သန္႔ရွင္းရွင္း ျဖစ္ေစခ်င္လွ်င္ မလိုအပ္ေသာ အရာဝတၲဳမ်ားကုိ ေရွးဦးစြာသိရမည္ျဖစ္၏။ သိမွသာလ်ွင္ ေရြးထုတ္ယူငင္ႏိုင္မည္ျဖစ္သကဲ့သို႔၊ ပညတ္ႏွင့္ ပရမတ္ကိုသိေအာင္လုပ္ျခင္းသည္ပင္လွ်င္ ဝိႆနာရွုသည္ဟူ၍ အလြယ္အားျဖင့္ မွတ္ထားေစခ်င္ပါသည္။ သို႔ေသာ္ ပရမတ္ကိုျမင္မွ ဥာဏ္အျမင္ဆိုက္မည္၊ ဥာဏ္အျမင္ဆိုက္မွ ကိေလသာကုိပယ္မည္၊ ကိေလသာပယ္မွ မဂ္ဖိုလ္နိဗၺာန္ဝင္မည္။
က်မ္းကုိးအေနအားျဖင့္ ေျမာက္မ်ားစြာရွိပါသည္၊ ရြာဦးေက်ာင္းအေနျဖင့္ ေရႊဥမင္ဆရာေတာ္၏ တရားမ်ားကို နာပါဟူ၍ တုိုက္တြန္းလုိပါသည္။

0 Comments:

ကိုယ္ပုိင္ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်ႏိုင္ၾကပါေစ။

"အို ကာလမတို႔-

(၁)တဆင့္စကား အဆင့္ဆင့္ၾကားရသည္တို႔အေပၚမွာလည္း အၿပီးသတ္ ဆံုးျဖတ္ခ်က္မခ်ၾကကုန္ႏွင့္။

(၂) သင္တို႔အထက္က ဘိုးေဘးဘီဘင္ အစဥ္အဆက္လာ ဓေလ့ထံုးတမ္းမ်ားကိုလည္း
အဆံုးသတ္ အားကိုးၿပီး အဟုတ္မွတ္၍ မက်င့္သံုးၾကကုန္ႏွင့္။

(၃)အေျခအျမစ္မပါသည့္ သူေျပာငါေျပာ ေကာလာဟလ စကားတို႔ကိုလည္း လက္ခံမမွားၾကကုန္ႏွင့္။

(၄)ဘာသာေရးက်မ္းစာတို႔၏ အရွိန္ဩဇာေအာက္မွာလည္း နစ္ျမဳပ္၍မေနၾကကုန္ႏွင့္။

(၅) အက်င့္ႏွင့္ အသိမပါ တကၠီဝါဒီတို႔၏ အေတြးအေခၚမ်ားကိုလည္း ဟုတ္ၿပီ မွန္ၿပီဟု အတည္မယူၾကကုန္ႏွင့္။

(၆)အျခားအျခားေသာလူတို႔ အျခားအျခားေသာ အယူဝါဒတို႔ထံမွ ပံုတူကူး၍ က်င့္သံုးျခင္းသည္လည္း မိမိတို႔ ဘဝႏွင့္ အပ္စပ္လိမ့္မည္ဟု အတည္တက် မယူၾကကုန္ႏွင့္။

(၇) မိမိတို႔အေတြးအေခၚ အယူအဆကို မိမိတို႔၏ အေတြးျဖင့္သာလွ်င္ အေၾကာင္းယုတၲိေပး၍ တင္ျပႏိုင္႐ံုမွ်ျဖင့္ ကိုယ့္အေတြး ကိုယ့္ယုတၲိ ဟုတ္ၿပီဟု မယူၾကကုန္ႏွင့္။

(၈)ဆရာတစ္ေယာက္ေယာက္ လာေရာက္ေဟာေျပာခ်က္သည္ မိမိေတြးထင္ထားသည္ႏွင့္ ကိုက္ညီသြားၿပီဆို ႐ံုမွ်ျဖင့္လည္း ဟုတ္ၿပီမွန္ၿပီဟု မယူဆၾကကုန္ႏွင့္။

(၉) ေလးစားထိုက္ေသာ ေလာကကဂ႐ုျပဳေနသည့္ ပုဂၢိဳလ္ႀကီးတစ္ေယာက္၏ဝါဒသည္ ျဖစ္ႏိုင္ဖြယ္ရွိသည္ဟူ၍လည္း တစ္ထစ္ခ် မယူၾကကုန္ႏွင့္။

(၁၀) မိမိတို႔ ဆည္းကပ္ကိုးကြယ္ေသာ ဆရာတို႔၏ စကားတိုင္းသည္လည္း ဟုတ္ၿပီမွန္ၿပီ အက်ိဳးရွိၿပီဟု အၿပီးသတ္ မမွတ္ယူၾကကုန္ႏွင့္။
ဟူ၍ ဘုရားရွင္ မိန္႔မွာေတာ္မူခဲ့သည္ကို သတိမူၾကလ်ွက္=

ဤဘေလာ့၌ ရြာဦးေက်ာင္းဆရာေတာ္ ဤကဲ့သို႔ ေျဖၾကားထားသည္ဟူ၍လည္း ဟုတ္လွျပီဟု အျပီးသတ္ မမွတ္ယူၾကေစခ်င္ပါ။


  © Blogger templates Palm by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP