sweetpeony:အေမးႏွင့္ စုန္း ေအာက္လမ္း ျပႆနာ အေျဖ။

ေမး။ ။ sweetpeony: အရွင္ဘုရား ဗုဒၶဘာသာမွာ စုန္းေတြ ေအာက္လမ္းေတြ ကို ယံုျကည့္မႈ ထားသင့္ပါလားဘုရား။ အဲဒီအေပၚမွာ ဗုဒၶဘာသာအေနနဲ႔ ဘယ္လုိျပန္ျပီး ေခ်ပ ကာကြယ္ ရမလဲဘုရား။

ေျဖ။ ။ ယုံၾကည့္မွဳဆိုရာ၌၊ အမ်ိဳးမ်ိဳးရွိပါသည္၊ ရွိသည္ဟူ၍ ယုံၾကည္ျခင္း၊ ကုိးကြယ္အားထားရာ ဟူ၍ ယုံၾကည္ျခင္း စသည္စသည္မ်ား ျဖစ္ၾကပါသည္။

ဥပမာအားျဖင့္= တစ္ေနရာရာ၌ အိုစမာဘင္လာဒင္ ရွိေနသည္ ဆုိသည္ကုိ ရြာဦၤးေက်ာင္းဆရာေတာ္ ယုံၾကည္ပါသည္၊ သုိ႔ေသာ္လည္း ၄င္းဘင္လာဒင္အား သက္ရွိထင္ရွားရွိသည္ ဒါမွမဟုတ္ ရွိခဲ့သည္ဟု ယုံၾကည္ရုံသက္သက္ သာျဖစ္ပါသည္၊ ယုံၾကည့္ျခင္းသည္ ကိုးကြယ္ျခင္းမဟုတ္ပါ။

ဗုဒၶဘာသာ၌ စုန္းေတြ ေအာက္လမ္းပညာဆရာေတြကုိ မယုံၾကည္ဘူးဟူ၍ မပါရွိေပ၊ သုိ႔ေသာ္ ၄င္းတို႔ကို ကုိးကြယ္ဆည္းကပ္စရာ မဟုတ္ဟုူ၍ကား ပါရွိပါသည္။
ထို႕ေၾကာင့္ ၄င္း စုန္းေတြ ေအာက္လမ္းပညာရွင္ေတြသည္ ေလာက၌ ရွိသည္မွာ မွန္ေပ၏၊ ရွိသည္ဟူ၍လည္း ယုံပါေလ.။

သုိ႔ေသာ္လည္း အိမ္ေပၚတင္၍ ငွက္ေပ်ာ္ပြဲ အုန္းပြဲမ်ားျဖင့္ ကုိးကြယ္ဆည္းစရာ မလုိဟူ၍လည္း ဆက္လက္မွတ္သားထားပါေလ။ (ေပတဝတၲဳ နိမာနဝတၲဳမ်ားကုိ ဖတ္ပါ)
ကုိးကြယ္ရာႏွင့္ ယုံၾကည္ရာကို ခြဲျခားႏိုင္ၾကပါေစ။

0 Comments:

ကိုယ္ပုိင္ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်ႏိုင္ၾကပါေစ။

"အို ကာလမတို႔-

(၁)တဆင့္စကား အဆင့္ဆင့္ၾကားရသည္တို႔အေပၚမွာလည္း အၿပီးသတ္ ဆံုးျဖတ္ခ်က္မခ်ၾကကုန္ႏွင့္။

(၂) သင္တို႔အထက္က ဘိုးေဘးဘီဘင္ အစဥ္အဆက္လာ ဓေလ့ထံုးတမ္းမ်ားကိုလည္း
အဆံုးသတ္ အားကိုးၿပီး အဟုတ္မွတ္၍ မက်င့္သံုးၾကကုန္ႏွင့္။

(၃)အေျခအျမစ္မပါသည့္ သူေျပာငါေျပာ ေကာလာဟလ စကားတို႔ကိုလည္း လက္ခံမမွားၾကကုန္ႏွင့္။

(၄)ဘာသာေရးက်မ္းစာတို႔၏ အရွိန္ဩဇာေအာက္မွာလည္း နစ္ျမဳပ္၍မေနၾကကုန္ႏွင့္။

(၅) အက်င့္ႏွင့္ အသိမပါ တကၠီဝါဒီတို႔၏ အေတြးအေခၚမ်ားကိုလည္း ဟုတ္ၿပီ မွန္ၿပီဟု အတည္မယူၾကကုန္ႏွင့္။

(၆)အျခားအျခားေသာလူတို႔ အျခားအျခားေသာ အယူဝါဒတို႔ထံမွ ပံုတူကူး၍ က်င့္သံုးျခင္းသည္လည္း မိမိတို႔ ဘဝႏွင့္ အပ္စပ္လိမ့္မည္ဟု အတည္တက် မယူၾကကုန္ႏွင့္။

(၇) မိမိတို႔အေတြးအေခၚ အယူအဆကို မိမိတို႔၏ အေတြးျဖင့္သာလွ်င္ အေၾကာင္းယုတၲိေပး၍ တင္ျပႏိုင္႐ံုမွ်ျဖင့္ ကိုယ့္အေတြး ကိုယ့္ယုတၲိ ဟုတ္ၿပီဟု မယူၾကကုန္ႏွင့္။

(၈)ဆရာတစ္ေယာက္ေယာက္ လာေရာက္ေဟာေျပာခ်က္သည္ မိမိေတြးထင္ထားသည္ႏွင့္ ကိုက္ညီသြားၿပီဆို ႐ံုမွ်ျဖင့္လည္း ဟုတ္ၿပီမွန္ၿပီဟု မယူဆၾကကုန္ႏွင့္။

(၉) ေလးစားထိုက္ေသာ ေလာကကဂ႐ုျပဳေနသည့္ ပုဂၢိဳလ္ႀကီးတစ္ေယာက္၏ဝါဒသည္ ျဖစ္ႏိုင္ဖြယ္ရွိသည္ဟူ၍လည္း တစ္ထစ္ခ် မယူၾကကုန္ႏွင့္။

(၁၀) မိမိတို႔ ဆည္းကပ္ကိုးကြယ္ေသာ ဆရာတို႔၏ စကားတိုင္းသည္လည္း ဟုတ္ၿပီမွန္ၿပီ အက်ိဳးရွိၿပီဟု အၿပီးသတ္ မမွတ္ယူၾကကုန္ႏွင့္။
ဟူ၍ ဘုရားရွင္ မိန္႔မွာေတာ္မူခဲ့သည္ကို သတိမူၾကလ်ွက္=

ဤဘေလာ့၌ ရြာဦးေက်ာင္းဆရာေတာ္ ဤကဲ့သို႔ ေျဖၾကားထားသည္ဟူ၍လည္း ဟုတ္လွျပီဟု အျပီးသတ္ မမွတ္ယူၾကေစခ်င္ပါ။


  © Blogger templates Palm by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP